niedziela, 17 kwietnia 2011

WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE!:)

Chciałabym w tym miejscu bardzo podziękować wszystkim wystawcom, którzy prezentowali swoje wyroby wczoraj w Klubie IKAR na I Targach Rękodzieła Artystycznego w Jarosławiu oraz wszystkim, którzy przyszli zobaczyć piękne rękodzieła, pomimo wiosennych porządków i przedświątecznych przygotowań! Dziękuję, że byliście.

Chciałabym również podziękować:
Przemkowi J., dzięki któremu powstało nasze logo i który niewątpliwie mnie wspiera i dodaje animuszu,
Anecie Maryckiej, która pomagała z wielkim zapałem organizować reklamę (zajęła się m.in. rozmieszczeniem plakatów i reklamą na NK),a także zaprosiła do udziału kilka bardzo zdolnych osób- wieeelkie podziękowania dla Ciebie Słonko X!. Ponadto Iwonce za PR i wsparcie, Miłoszkowi za kure, Madzi za dobre słowo, Jagodzie za jajko, Adze za przyjście pomimo nieprzespanej nocy, Annie Inglot za promocje targów w Radiu, pani Monice Szarnik, za reklamę w Gazecie Jarosławskiej, panu Romanowi Kijance za artykuł w Nowinach, pani Wiesławie Poczaj za wsparcie techniczne. Generalnie wszystkim, którzy życzliwie podeszli do sprawy!

Mam szczerą nadzieję, że Targi ostatnie były rzeczywiście pierwszymi, a każde następne będą coraz liczniejsze i bogatsze w coraz to nowe kramy. Poznałam kilka wspaniałych osób, z którymi mam nadzieje spotkać się jeszcze nie raz i którym, mam nadzieje ułatwi to zaistnienie na rynku.

Wciąż zapraszam do zgłaszania się do mnie! wszystkie osoby, które lubią rękodzieło i tworzą małą sztukę, odzywajcie się! naprawdę warto się ujawnić! Wysyłajcie mi zdjęcia wraz z informacjami o sobie, wciąż poszukuje talentów do współpracy!

Niedługo na blogu pojawią się wyroby kilku osób, które wzięły udział w ostatnich Targach, a których rękodzieła zdecydowanie powinny wyjść poza jarosławski powiat. Niebawem również kilka zdjęć z Targów, nad którymi pracuje...proszę o cierpliwość, powinny być niebawemJ

Pozdrawiam
Jagna;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz